Den nya upplagan av Skriva för att övertyga innehåller många nya och aktuella exempel. Alla checklistor är uppdaterade, och det har tillkommit en mall och ett avsnitt om hur du tar fram en kommunikationsplan. Dessutom har den nya upplagan ett större fokus på kommunikation i digitala kanaler och sociala medier. Skriva för att övertyga visar på ett tydligt och pedagogiskt sätt hur man skriver texter som kunder och andra intressenter enkelt kan ta till sig. Detta är en uppgift som idag berör allt fler yrkesverksamma, inte minst genom all internetbaserad information som företag och organisationer producerar. Boken innehåller cirka 130 verkliga textexempel från olika typer av företag, myndigheter och intresseorganisationer. Exemplen visar hur olika verksamheter hanterar säljbrev, webbtexter, annonser, reklam eller policydokument, allt i syfte att övertyga läsaren att vilja gå vidare, ta reda på mer, ta nästa steg. Skriva för att övertyga riktar sig till dig som arbetar på en marknads-, informations- eller säljavdelning, reklam- eller kommunikationsbyrå, men i lika hög grad till alla andra som i arbetet skriver för att informera, argumentera eller sälja. Författaren Mikael Rosén, är skribent, kommunikationsstrateg och föreläsare och har även varit chef på olika kommunikationsbyråer.
ArbetstitelSkriva för att övertyga
Standardpris749.00
Illustrerad Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypHäftad
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder IsContractProduct Inlaga
Sidor310
Publiceringsdatum2017-05-29 00:00:00
FörfattareMikael Rosén
Kort BeskrivningSkriva för att övertyga är en lärobok som hjälper dig att skriva mer övertygande. Med enkla knep och verktyg kan du få din vilja igenom, både som kommunikatör, marknadsförare, säljare och privatperson. Den nya upplagan innehåller många nya och aktuella exempel.
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct SeriesTitle
erpOwnsPrice BokinfoStatusCode21