Hur kartlägger man behovet av utbildning? Vad innebär utvärdering och hur kan den genomföras? Varför är den pedagogiska grundsynen så viktig? Vilken betydelse har kursdeltagarnas inlärningsstil? I denna bok diskuteras dessa och liknande frågor utifrån tidigare forskning, men framför allt utifrån författarens egna erfarenheter som forskare och konsult. Med hjälp av konkreta exempel redovisar hon centrala utgångspunkter och principer för arbetet med planering och genomförande av utbildning.Boken vänder sig till studerande i pedagogik och andra samhällsvetenskapliga ämnen vid universitet och högskolor. Den är också tänkt att fungera som en handbok för verksamma utbildare inom personal- och vuxenutbildning.
ArbetstitelUtbildning i arbetslivet - Utgångspunkter och principer för planering och genomförande av personalutbildn.
Standardpris449.00
Illustrerad Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypHäftad
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder IsContractProduct Inlaga
Sidor176
Publiceringsdatum1998-01-28 00:00:00
FörfattareAnnika Lundmark
Kort Beskrivning...
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct SeriesTitle
erpOwnsPrice BokinfoStatusCode43