Varför funkar inte den traditionella marknadsföringen längre?
Kanske för att människor är individer med känslor, inte bara konsumenter med pengar.
I den här boken har reklamaren och marknadsföraren Björn Owen Glad samlat sina tankar om etik, moral och ärlighet i 30 korta kapitel.
En käftsmäll och hyllning till branschen han älskar och hatar.
Branschen han vill ska bli bättre.
-------------------------
Björn Owen Glad är marknadsförare, debattör och flitigt anlitad föreläsare. I mer än tio år tid har han fört en kamp mot den utbredda reklamtröttheten och hetsat branschen att ta ett större moraliskt ansvar för sin samhällspåverkan. Björn arbetar i dag om kreativ ledare på kommunikationsbyrån Chiffer.
ArbetstitelÄrligt Talat – Godnattsagor för sömnlösa marknadsförare
Standardpris229.00
Illustrerad Orginaltitel
Åldersgrupp
BandtypDanskt band
Recensionsutdrag
Läsordning i serie
MediatypBok
AvailableToOrder IsContractProduct Inlaga
Sidor186
Publiceringsdatum2022-12-06 00:00:00
FörfattareBjörn OwenGlad
Kort BeskrivningVarför funkar inte den traditionella marknadsföringen längre?
Kanske för att människor är individer med känslor, inte bara konsumenter med pengar.
I den här boken har reklamaren och marknadsföraren Björn Owen Glad samlat sina tankar om etik, moral och ärlighet i 30 korta kapitel.
En käftsmäll och hyllning till branschen han älskar och hatar.
Branschen han vill ska bli bättre.
Storlek
Färg
IsBokinfoProduct SeriesTitle
erpOwnsPrice BokinfoStatusCode21